biancoblusvedese.blogg.se

sport och spel

Med eller utan Zlatan & T. Silva!

Publicerad 2017-09-01 13:53:00 i Allmänt,

 Pengarna som PSG erbjuder är för mycket för en 31-åring (som kostar Milan över 120mille/år) och en mittback som kom till klubben för 100mille kr. Milan kommer känna av deras frånvaro nästa säsong men vi måste vänta och se vad klubben gör med dem pengar som dem får för dessa 2 spelare. Spelare kommer och går och det kommer inte att vara sista gången AC Milan säljer en av sina bästa spelare.

Hade det varit i slutet av mercato och ingen ersättare hade kommit så skulle jag kritisera klubbens agerande men tills dess :

Jag står bakom klubben i med- och motvind ! Jag älskar mitt AC Milan vare sig dem värvar spelare som Konstant eller Modric. För mig är det viktigare att dem som representerar klubben kämpar och visar vilja än giriga spelare som endast tänker på saldot i sitt konto! Jag vill helst ha 11 krigare än 11 stjärnor där var och en vill vara klubbens nr.1! För mig behöver inte klubben överanstränga sig för att övervinna min kärlek, så länge klubben visar att dem försöker genom att göra dem nödvändiga förändringar, vare sig det är inom ledningen, tränarstabbet eller truppen. Jag är tacksam för dem underbara minnen som klubben har skämt bort mig med och jag drömmer alltid om nya titlar.

Jag överge inte klubben när situationen är mindre lovande eller några stjärnor säljs utan försöker förstå den för att stärka kärleken gentemot klubben.

Det enda jag begär är vilja, entusiasms och stolthet från 3:e målvakten till ledningen ! Och jag vet att det vinnande konceptet inte är att värva stjärnor utan… det kommer ni få läsa i mitt nästa inlägg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela