biancoblusvedese.blogg.se

sport och spel

Bojkottar resten av säsongen !

Publicerad 2019-01-04 19:24:00 i Allmänt,

Nu har jag fått nog! Säsongen är över för min del men jag ska inte sluta underhålla er med mina inlägg.

Efter matchen mot Bologna, där ÅTERIGEN Milan fick ett mål bortdömt pga felaktig offside, fick jag en känsla om att det är lika bra och skita i den här säsongen eftersom italienska förbundet redan har bestämt sig för vilket lag som MÅSTE vinna ligan.

Jag förstår att alla lag brukar få felaktiga beslut emot sig som betyder uteblivna 4-6p per säsong, men Milan har blivit, bokstavligen, rånade på över 10 poäng! Jag har aldrig upplevt det innan och jag hoppas att jag aldrig mer få uppleva en sådan säsong.

Enligt mig så känns det som ett ”förlåt för senast (calciopoli 06)” från italienska förbundet gentemot Juventus när dem nästan ruinerade klubben sommaren 2006. Och till er juvefans som anser att jag gnäller och spelar en ”bad-loser”, här kommer mitt svar:

Det räckte med att ni inte fick 2 straffar mot Parma & Siena, så började eran tränare lipa i media vilket resulterades i att domarna BLUNDADE för Muntaris mål! Jag undrar hur pajasen Conte hade reagerad ifall Juve hade gjort sådant mål mot Inter eller Milan i den nya arenan, vid så viktig tidpunkt av säsongen. Han hade säkerligen slitit alla dem planterade hår som han har på huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela