biancoblusvedese.blogg.se

sport och spel

fifa : EA gör bort sig rejält ?

Publicerad 2019-07-14 19:37:00 i Allmänt,

1000 Gamerscore i FIFA 20. Va ? Sen när då ?

Trycker mig in bland spelets achivements och ser att jag fått tre nya achievements, en för att vinna 100 rankade matcher online, en för att spela 500 matcher med mitt Virtual Pro samt en för att ha laddat ner mitt Game Face (som aldrig har fungerat). Det konstiga är att det inte har poppat upp några achievements i rutan under dagen och jag förstår ingenting. Internet är en god vän till mig så jag börjar givetvis googla. Det visar sig att det finns en bugg i FIFA 20 som gör att vissa achievements kan låsas upp om man startar om sin Xbox vid ett tillfälle då laddningsskärmen i karriärläget fryser.

Jag blir så jäkla förbannad. Om det är något jag vill så är det att man ska kämpa för sina achievements eller i alla fall förtjäna dem, och inte få dem via något ”fusk” (monedas fut ). Nu skulle jag i och för sig säkerligen fått två av dessa achievements inom sinom tid då jag har spelat 410 matcher med mitt Virtual Pro och vunnit 111 rankade matcher online (matcherna där folk lämnar innan slutsignalen räknas inte in i achievement-statistiken) men det känns ändå så tråkigt att detta händer. Jag är ju inte framme vid mållinjen än och ändå har jag fått mina belöningar. Det känns tråkigt och jag blir bara mer och mer förbannad på EA som inte kan fixa sådana här saker. Allt är bara så onödigt och mitt förtroende för EA har sjunkit till botten.

Det krävs en klar förbättring för att jag ska köpa FIFA 20, så är det faktiskt.

Kommentarer

Postat av: Etendenia

Publicerad 2021-10-24 19:31:38

Cryptocurrency rates are breaking records, which means you have the opportunity to make money on cryptocurrencies. Join our system and start making money with us. Go to system: https://tinyurl.com/yj48a9db

Postat av: Etendenia

Publicerad 2021-10-25 23:17:21

Cryptocurrency rates are breaking records, which means you have the opportunity to make money on cryptocurrencies. Join our system and start making money with us. Go to system: https://tinyurl.com/yhkdnt4w

Postat av: Soymn

Publicerad 2021-10-28 08:18:37

Hi, this is Jeniffer. I am sending you my intimate photos as I promised. https://tinyurl.com/ygcl8m4n

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela